Standard for mailsignatur i Outlook
Lolland Kommunes fælles mailsignatur er lagt ind som en skabelon i Outlook. Du skal selv overskrive med dine egne oplysninger. I Outlook skal du vælge fanen Filer/Indstillinger/Mail. I dialogboksen skal du vælge boksen signaturer. Her kan du vælge skabelonen LollandSignatur og redigere den. Klik på OK, og din signatur vil nu komme automatisk på, hver gang du sender en mail (Bemærk! Kun for Lolland Kommunes medarbejdere).
Mailsignaturen i Outlook skal indeholde
- Med venlig hilsen
- Navn
- Titel
- Telefonnummer
- Mobilnummer
- Mailadresse
- Lolland Kommune
- Sektor
- Adresse (postnr + by)
- Lolland Kommunes logo
- www.lolland.dk
Signatur på telefoner, tablets (Android og IOS) og i webmails
Hvis du e-mailer fra en telefon, tablet eller fra webmail, kan du også tilføje din signatur, så den automatisk kommer på, hver gang du sender en ny e-mail. Du kan finde vejledning til at oprette din signatur på Lolland Kommunes Intranet (Bemærk! Kun for Lolland Kommunes medarbejdere). Vi anbefaler, at din signatur ser ud som nedenstående.