Skip til hoved indholdet

Administrativ medarbejder til Børn og Ungerådgivningen

Kan du strukturere, prioritere og koordinere i en travl hverdag med en varieret opgaveportefølje ? Er du imødekommende og trives med en hverdag, hvor én af dine kerne opgaver er betjening af borgere, socialrådgivere, familieplejekonsulenter og samarbejdspartnere – så er du muligvis vores nye kollega i Børn og Ungerådgivningen.

Børn og ungerådgivningen er placeret i 2 afdelinger i Maribo og i Nakskov sammen med sundhedstjenesten og PPR.

Vi søger en faglig dygtig og engageret administrativ medarbejder i vores afdeling i Maribo. Her vil du indgå i samarbejde med ledere, socialrådgivere, familieplejekonsulenter og administrative medarbejdere.

Om dig - Personlige og faglige kompetencer:

Vi forventer, at du:

· har kyndig forståelse for regnskab og økonomi

· har gode IT tekniske kompetencer og mod på at arbejde i mange forskellige IT systemer. Vi benytter hovedsageligt DUBU og SBSYS.

  • er positiv og lægger vægt på god trivsel og et godt arbejdsklima
  • har modenhed og styrke til at arbejde i et felt med svære sociale problemstillinger
  • kan strukturere og prioritere i arbejdsopgaverne
  • kan arbejde selvstændigt, systematisk og er omstillingsparat
  • er en positiv og nysgerrig teamplayer, som kan give og modtage relevant faglig sparring
  • er nysgerrig og opsøgende i tilgangen til løsningen af arbejdsopgaver
  • er god til at skabe en åben og fordomsfri dialog
  • kan indgå i tværfagligt samarbejde såvel internt som eksternt, med mange forskellige faggrupper
  • kendskab til god forvaltningspraksis i det offentlige

Om os og hvad vi kan tilbyde

Børn og Ungerådgivningen er en arbejdsplads, hvor det faglige niveau og det kollegiale samarbejde prioriteres højt sammen med en nærværende og tydelig ledelse. Vi arbejder med aldersspecialisering, som betyder at Børneteamet beskæftiger sig med aldersgruppen 0-13 år og deres familier og Ungeteamet beskæftiger sig med unge over 13 år og deres familier. Ligeledes er der i Maribo et Modtager/Afklaringsteam og et Familieplejekonsulent team bestående af 5 konsulenter.

Du vil få en travl, spændende og udfordrende hverdag, med stor indflydelse på dine arbejdsopgaver, og du kan i stor udstrækning selv tilrettelægge din arbejdsdag i samarbejde med kollegaer. Vi er en fleksibel arbejdsplads, og derfor tilbyder vi gode muligheder for hjemmearbejdsplads, og vi har flextid, så vi får medarbejdere, som trives.

De arbejdsopgaver som det administrative team fortrinsvis varetager er:

· telefon- og borgerbetjening

· elektronisk postfordeling

· økonomiopgaver som bl.a. betaling af fakturaer, kontering, afstemning, stikprøvekontrol i konteringer i Opus mv

· ajourføring og opdatering af regneark

· mellemkommunal refusion og afregning til andre kommuner

· udfærdige kontrakter og opsigelser

· indhentning af straffe og børneattester

· klargøring af lønmateriale til lønkørsler

· support til familieplejekonsulenter og rådgivere i øst

Ansættelsesvilkår

Det er en fast stilling i Børn og Ungerådgivningen på 37 timer om ugen. Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst på grundlag af kvalifikationer og erfaringer.

Stillingen er med tiltrædelse pr. 01.10.22 eller hurtigst muligt.

Lyder stillingen noget for dig?

Vil du være en del af vores administrative team, så send dit CV og en ansøgning til os snarest muligt – og senest 24.08.22. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Mia Jensen på tlf. 2911-4389. Samtaler afholdes mandag den 29.08.22.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Frist:

24-08-2022 23:59:00

Jobområde:

Lokation:

Jernbanegade, 7, 4930, Maribo