
Digital Post er din indgang til at modtage post fra det offentlige og selv sende post til det offentlige.
Den nye løsning for Digital Post baner vejen for bedre og nemmere kommunikation mellem dig og det offentlige. Den nye løsning sker som et led i fremtidssikringen af Digital Post, og er blevet til i et samarbejde mellem Digitaliseringsstyrelsen, KL og Danske Regioner.
Hvor kan jeg se min Digital Post?
Du kan se din Digital Post fra det offentlige flere steder.
Du kan vælge at benytte de platforme, som udelukkende indeholder post fra det offentlige. Din postkasse finder du på borger.dk eller i den nye Digital Post-app.
Du kan også benytte de platforme, som både kan vise dig post fra det offentlige og fra private virksomheder. Din postkasse finder du på e-Boks.dk, mit.dk eller i e-Boks-appen.
Hvorfor kan jeg ikke se min post fra det offentlige i e-Boks?
Det er vigtigt, at din e-Boks er gjort klar til at vise dig post fra offentlige, ellers kan du gå glip af vigtig information.
Du skal gøre følgende:
e-Boks-appen:
- Giv samtykke til, at e-Boks må vise dig post fra det offentlige
- Opdatér e-Boks-appen i App Store eller Google Play
- Log ind i appen første gang med dit NemID eller MitID
e-Boks i webbrowser:
- Giv samtykke til, at e-Boks må vise dig post fra det offentlige
- Log ind med NemID eller MitID
Har du brug for hjælp:
Hvis du har brug for hjælp eller har spørgsmål til Digital Post, kan du ringe til Digital Post-supporten.
Tlf.: 33 98 00 33
Mandag-fredag kl. 08:00-20:00, Weekend og helligdage kl. 10:00-16:00
eller
Bestil tid i Borgerservice og få hjælp til din Digital Post (frontdesksuite.dk)