header-img

Digital Post

Med en digital postkasse kan du sende og modtage breve fra kommunen og andre offentlige myndigheder.
borger.dk kan du læse mere om, hvordan du opretter en Digital Post kasse.

Der er en række fordele ved Digital Post:

  • Du får din post hurtigere end med almindelig post.
  • Du sparer udgifter til papir, kuverter og porto.
  • Du slipper for papirer og ringbind, fordi din post automatisk gemmes i din digitale postkasse.
  • Uanset tid og sted kan du altid sende og modtage post og se dine gamle dokumenter – også i udlandet.
  • Du kan tilmelde dig, så du får besked på SMS eller e-mail, når der post i din digitale postkasse.

Gå til borger.dk

Åbn din digitale postkasse

Man kan også bruge e-Boks

Hvis du i forvejen har e-Boks, kan du vælge at sende og modtage post fra offentlige myndigheder i denne.

Den post du modtager fra private virksomheder kan du også se i din digitale postkasse på borger.dk - så behøver du kun at logge ind og se post ét sted.

Sådan gør du:

  • Gå ind på www.borger.dk
  • Log på med din NemID.
  • Klik på ”Digital Post” på forsiden.
  • Vælg "Menu" og derefter "Indstillinger.
  • Vælg "Rediger profil"
  • Her kan du sætte et flueben, så du kan se indholdet af din e-Boks sammen med din post fra det offentlige på borger.dk.

Sidst opdateret 16-12-2016